615384_1920

Celem szkolenia jest:

  • Nabycie wiedzy z zakresu otwarcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej (ABC działalności gospodarczej).
  • Nabycie umiejętności identyfikacji najkorzystniejszych form prowadzenia działalności gospodarczej i rodzajów opodatkowania.
  • Omówienie krok po kroku etapów rejestrowania firmy wraz z wypełnieniem niezbędnych formularzy.
  • Weryfikacja własnych pomysłów z wieloletnim praktykiem mającym doświadczenie w pracy z przedsiębiorstwami.
  • Przekazanie praktycznych wskazówek jak uniknąć najczęściej popełnianych przez firmy błędów.
  • w odniesieniu do webinaru (szkolenia zdalnego, online) – będzie to szkolenie zdalne realizowane w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami widząc i słysząc się wzajemnie.
 PROGRAM SZKOLENIA:

I – Prawne aspekty prowadzenia własnej działalności gospodarczej

  • Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej.
  • Kodeks spółek handlowych.
  • Kodeks cywilny.

 II – Formy organizacyjne prowadzenia działalności gospodarczej

  • Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
  • Spółka cywilna.
  • Spółka jawna.
  • Spółka partnerska.
  • Spółka komandytowa.
  • Spółka komandytowo-akcyjna.
  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
  • Spółka akcyjna.

III – Rejestracja firmy – krok po kroku

  • Wpis do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Zgłoszenie REGON.
  • Zgłoszenie działalności gospodarczej w urzędzie skarbowym.
  • Zgłoszenie działalności w ZUS.

IV – Systemy rozliczeń podatkowych w działalności gospodarczej

  • Podatek od towarów i usług (VAT).
  • Podatek dochodowy od osób fizycznych.
  • Inne należności publiczno-prawne.

V – Wybór formy opodatkowania

  • Zasady ogólne – skala podatkowa.
  • Zasady ogólne – podatek liniowy.
  • Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych.
  • Karta podatkowa.

VI – Podsumowanie szkolenia

  • Wnioski uczestników szkolenia.
  • Wręczenie certyfikatów.

Metody prowadzenia zajęć:

Szkolenie będzie prowadzone w formie prezentacji oraz warsztatów połączonych z dyskusją. W trakcie szkolenia będą udzielane odpowiedzi na pytania uczestników oraz omawiane konkretne przypadki.

 TRENER:

Marcin Kibitlewski

Z wykształcenia jest magistrem ekonomii. Ukończył Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu w Białymstoku, studia podyplomowe z zakresu Zintegrowanych systemów zarządzania jakością, był stypendystą Universidade da Beira Interior w Portugalii. Ukończył kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, kurs „Nowoczesny Project Manager – zarzadzanie projektami według IPMA” – 112 godzinne szkolenie z zakresu zarządzania projektami oraz kurs „Analityk Finansowy – szkolenia i certyfikacja CFA” – 80 godzinne szkolenie zrealizowane przez Danish Technological Institute Polska Sp. z o.o.

Od 2004 roku zajmuje się funduszami europejskimi oraz tworzeniem biznes planów, studium wykonalności i analiz finansowych. Na co dzień pomaga w pozyskiwaniu funduszy na inwestycje realizowane na terenie całego kraju.

Czytaj więcej

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
SZKOLENIA STACJONARNE SZKOLENIA ONLINE / WEBINARY
Czas trwania szkolenia 1 dzień w godzinach 9:00 – 15:00. 1 dzień w godzinach 9:00 – 15:00.
Miejsce realizacji szkolenia: ul. Wilcza 9, 00-499 Warszawa. Szkolenie na wskazanej drogą mailową platformie webinarowej.
Grupa szkoleniowa zajęcia prowadzone są warsztatowo w grupach 10-15 osobowych. zajęcia prowadzone są warsztatowo w grupach 10-15 osobowych.
Cena szkolenia 450 zł netto (+23%VAT) = 553,50 zł brutto. 250 zł netto (+23%VAT) = 307,50 zł brutto.
W cenę szkolenia wliczone są:
  1. Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera.
  2. Komplet materiałów szkoleniowych w formie drukowanej.
  3. Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
  4. Lunch dla uczestników szkolenia.
  5. Certyfikat ukończenia szkolenia.
  1. Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera.
  2. Komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej
  3. Certyfikat ukończenia szkolenia.
Rabaty:
  • Za uregulowanie płatności na 14 dni przed terminem szkolenia – 5% rabatu.
  • Zgłoszenie minimum 2 osób – 5% rabatu.
  • Rabaty mogą się łączyć, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
  • Za uregulowanie płatności na 14 dni przed terminem szkolenia – 5% rabatu.
  • Zgłoszenie minimum 2 osób – 5% rabatu.
  • Rabaty mogą się łączyć, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:

  • Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader.
  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
    2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
 ZGŁOSZENIA:
  • W celu rezerwacji miejsca na szkoleniu, należy pobrać i dokładnie wypełnić formularz zgłoszeniowy uczestnika szkolenia, zawierający zasady współpracy oraz procedurę dalszej rejestracji. Wypełniony formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na wskazany w formularzu adres e-mail.
  • W odpowiedzi otrzymają Państwo od nas potwierdzenie wstępnej rejestracji uczestnika szkolenia. Pełna rezerwacja miejsca na szkoleniu następuje po dokonaniu wpłaty na wskazany w formularzu rachunek bankowy.
   t  Do pobrania:
 Formularz zgłoszeniowy
 Warunki uczestnictwa w szkoleniach

Aby sprawdzić najbliższy termin szkolenia przejdź do Kalendarza szkoleń.