Celem szkolenia jest:

  • Nabycie wiedzy o możliwościach uzyskania dotacji z ZUS na poprawę BHP
  • Nabycie umiejętności identyfikacji projektów mogących uzyskać wsparcie,
  • Weryfikacja własnych pomysłów z wieloletnim praktykiem mającym doświadczenie w uzyskiwaniu dotacji unijnych,
  • Nabycie umiejętności samodzielnego przygotowania wniosku w zakresie dofinansowania działań płatnika składek na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • Przekazanie praktycznych wskazówek jak napisać poprawny wniosek o dofinansowanie oraz uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
 PROGRAM SZKOLENIA:

I. ZASADY UDZIELENIA WSPARCIA

  • Wysokość dofinansowania
  • Wymagania formalne oraz ocena wniosku
  • Ocena merytoryczna projektu
  • Lista wymaganych załączników do wniosku
  • Kryteria wyboru projektów w ramach programu
  • Katalog działań inwestycyjnych i doradczych
  • Ocena ryzyka zawodowego
  • Ocena czynników szkodliwych, w tym obciążenia układu mięśniowo – szkieletowego

II. WARSZTATY KONSTRUOWANIA WNIOSKU
Praca warsztatowa “krok po kroku” w zakresie przygotowania wniosku o dofinansowanie.

  • Ogólne zasady przygotowania wniosku
  • Opis działań inwestycyjnych
  • Harmonogram i budżet działań inwestycyjnych
  • Oczekiwane rezultaty działań
  • Opis działań doradczych
  • Harmonogram i budżet działań doradczych
  • Harmonogram realizacji projektu
  • Ustalenie poziomu dofinansowania
  • Lista wymaganych załączników

III. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Omówienie najczęściej popełnianych błędów powodujących odrzucenie projektu
  • Wnioski uczestników szkolenia

Metody i techniki pracy z grupą:

Szkolenie będzie prowadzone w formie prezentacji połączonej z dyskusją. W trakcie szkolenia będą udzielane odpowiedzi na pytania uczestników oraz omawiane konkretne przypadki.

 TRENER:

Marcin Kibitlewski

Z wykształcenia jest magistrem ekonomii. Ukończył Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu w Białymstoku, studia podyplomowe z zakresu Zintegrowanych systemów zarządzania jakością, był stypendystą Universidade da Beira Interior w Portugalii. Ukończył kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, kurs „Nowoczesny Project Manager – zarzadzanie projektami według IPMA” – 112 godzinne szkolenie z zakresu zarządzania projektami oraz kurs „Analityk Finansowy – szkolenia i certyfikacja CFA” – 80 godzinne szkolenie zrealizowane przez Danish Technological Institute Polska Sp. z o.o.

Od 2004 roku zajmuje się funduszami europejskimi oraz tworzeniem biznes planów, studium wykonalności i analiz finansowych. Na co dzień pomaga w pozyskiwaniu funduszy na inwestycje realizowane na terenie całego kraju.

Czytaj więcej

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
SZKOLENIA STACJONARNE SZKOLENIA ONLINE / WEBINARY
Czas trwania szkolenia 1 dzień w godzinach 9:00 – 14:00. 1 dzień w godzinach 9:00 – 14:00.
Miejsce realizacji szkolenia: ul. Wilcza 9, 00-499 Warszawa. Szkolenie na wskazanej drogą mailową platformie webinarowej.
Grupa szkoleniowa zajęcia prowadzone są warsztatowo w grupach 10-15 osobowych. zajęcia prowadzone są warsztatowo w grupach około 10 osobowych.
Cena szkolenia 500 zł netto (+23%VAT) = 615,00 zł brutto. 300 zł netto (+23%VAT) = 369,00 zł brutto.
W cenę szkolenia wliczone są:
  1. Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera.
  2. Komplet materiałów szkoleniowych w formie drukowanej.
  3. Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
  4. Lunch dla uczestników szkolenia.
  5. Certyfikat ukończenia szkolenia.
  1. Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera.
  2. Komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej
  3. Certyfikat ukończenia szkolenia w formie elektronicznej.
Rabaty:
  • Zgłoszenie minimum 2 osób – 5% rabatu.
  • Zgłoszenie na minimum 2 szkolenia – 5% rabatu.
  • Rabaty mogą się łączyć, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
  • Zgłoszenie minimum 2 osób – 5% rabatu.
  • Zgłoszenie na minimum 2 szkolenia – 5% rabatu.
  • Rabaty mogą się łączyć, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:

  • Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader.
  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
    2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
 ZGŁOSZENIA:
  • W celu rezerwacji miejsca na szkoleniu, należy dokładnie wypełnić formularz zgłoszeniowy uczestnika szkolenia, zawierający zasady współpracy oraz procedurę dalszej rejestracji.
  • W odpowiedzi otrzymają Państwo od nas potwierdzenie wstępnej rejestracji uczestnika szkolenia. Pełna rezerwacja miejsca na szkoleniu następuje po dokonaniu wpłaty na wskazany w formularzu rachunek bankowy.

Aby sprawdzić najbliższy termin szkolenia przejdź do Kalendarza szkoleń.


t Do pobrania:
Warunki uczestnictwa w szkoleniach
Formularz zgłoszeniowy (opcjonalnie)